29 юли 2006

Тройна коалиция

В момента празнуваме дългоочакваните рождени дни - моя, на Диди и на Радо. Купона е супер. Поне аз си изкарвам страхотно. Надявам се утре, когато всеки си тръгне по домовете да остане с приятно чувство за изминалия купон.
Снощи по едно време ме хвана як сдух (някъде към 3 часа през нощта). Даже си мислех да се обадя на всички поканени от мен и да им кажа, че купона е отменен. ЯК СДУХ. Но, както са казали мъдрите хора "утрото е по-мъдро от вечерта". Даже и не знаят колко са прави.
Браво на тях!
Айде, ще спирам да пиша, щото хората ме викат на купона - трябва все пак да им обърна внимание малко:)
Някой път пак ще пиша - ще кажа какви са отзивите на всички относно купона.
Чао за сега:)
ПП: много съм радостна на подаръците. Благодаря на всички, които успяха да ми угодят и на тези, които много яко ме изненадаха с подаръка си. Те си знаят кои са!:)

Цункам

Няма коментари:

Публикуване на коментар