11 юли 2009

Честит рожден ден, Мимееее

Преди около 3 години, добрият стар Пан Гу ме запозна с едно девойче, което адски бързо навлезе в живота ми. С нея ме свързват само приятни спомени и емоции. Не познавам друг, който да притежава като нейното чувство за хумор, като нейния позитивизъм и усмивка. Да не говорим па за танците - единствено тя мое ме разхвърля на дансинга как си иска без да й пука искам ли или не. И естествено аз происквам...

Бе неам толкова положителни думи, с които да я опиша!

Днес Мимето има рожден ден и по тоя случай искам да й пожелая много здраве, щастие, любов и сбъднати мечти!
Да продължава да бъде все така усмихната и положително настроена.

Много си я обичкам и си я цункам!!!

Мацо, честит рожден ден още веднъж!
Цункам!



2 коментара:

  1. Да и е честито на твоето Миме! :)))
    Хубаво е, когато човек има истински приятели!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен21:39

    Mnogo mersi Maco,nqmam internet za tova 4ak sega ti pi6a.Mnogo te Obi4am,ama ti go znae6.Cunkam te

    ОтговорИзтриване