08 юли 2006

А да ми е честито

Вече официално мога да си честитя, щото съм 2-ри курс студентка. Много съм щастлива, че всичко свърши за сега. Е, вярно е, че не си давах особено голям зор, ама какво да ви кажа – пак си е изморително (намигам и се усмихвам... кой видял – видял, кой не е .... да е).
Сега в главата ми се върти една единствена мисъл – къде и как ще си празнувам рождения си ден. Има много оферти, дано да не се изпарят в един момент.
Сега гледам „Целуни момичетата”. Спомням си колко ме впечатли този филм, когато го гледах за първи път. После си купих и книгата – тя беше ужасна, защото там всички сцени на насилие бяха описани много реалистично. Имаше и доста такива, които въобще не бяха сложени във филма (и слава богу!).
Друго за какво да пиша – а, да – чакам да отвори врати 3-D киното в MALL-а. Някъде пишеше, че вече е отворено, ама аз знам, че ще отвори на 13 (уморих се от толкоз много знания...). Друго какво... Искам пак да гледам КРАЛ ЛИР в Народния. Който не го е гледал – горещо му препоръчвам да отиде и да го гледа. Е, сега ще бъде малко трудно, щото театралния сезон приключи. Ама идете и го гледайте. Може па и да се засечем в залата – ако някой се смее много знайте, че това съм аз. Не че другите не се смеят... (правя замислена физиономия... не ми се отдава много...)

Някой някъде в квартала гърмят... има заря. Мама казва, че е в нейна чест – днес тя има рожден ден.
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, МАМО! Надявам се само радост да ти носим и да си винаги щастлива и усмихната:)

Айде, цункам всички

И най-вече цункам МАМА.

1 коментар:

  1. Анонимен22:39

    За "Крал Лир" съм съгласен - наистина си струва да се гледа - то нещо като ролята на живота на Наум Шопов, а почти всички големи актьори на НТ "Иван Вазов" участват.
    За MTel-IMAX не знам - още не съм ходил да хвърля едно око... и да ме пипнат диинозаврите... :)

    ОтговорИзтриване