19 юли 2006

Какво ново

Общо взето нищо ново не се случва за сега при мен. В момента усилено се готвим за ремонт на апартамента и е малко напрегнато. Още правим планове кое как и какво ще става. Малко е досадно. Но се надявам, че всичко ще стане така както искаме. Твърдо съм решила само едно – ще боядисам стаята си в пурпурновиолетово – според Фън Шуй това бил най-подходящия цвят за помещението, в което се спи. Ще видим колко е вярно.
Та за ко говорех... спирам да говоря за ремонта.
Обадих се на Ели (друг въпрос, който ме тормозеше). Верно беше забравила за рождения ми ден. Ма ко да направя – мога ли да й се сърдя?! Не, определено не мога. Каквото и да става, на приятел определено не мога да се сърдя. Още повече на Ели.
Е, стига толкова съм писала.

Цункам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар