17 юли 2006

Щастие голяяяямо:)

Днес навършвам… айде ще кажа – 22 години. До към 00:05 часа нищо особено не чусвствах… То и какво ли може да се чувства… Не знам. Знам само, че последния месец ме беше обвзело някакво гадно настроение, защото малко или много остарявам. Ставам на цеееелииии 22 години! Малееей, ужас…! Ужасен ужас.
Ноо
Ето, че дойде заветния 17 юли. И още в 00:01 часа получих първия си sms от Дени – колежка от униветситета. А после Инчето – това забавно, весело дете ми звънна, за да ми честити празника и ме разсмиваше в продължение на 20 минути. Забавно:) Чак, когато чух колко весели са Инчето, Илиян и компанията с тях по случай МОЯ рожден ден, как и на мен да не ми стане весело, а?
Е, те по принцип са си били веселки, но ... РАЗВЕСЕЛИХА МЕН и ме накараха да се чувствам специална... Бе – супер много им се израдвах. Изкараха ме от гадното настроение, по случай рождения ми ден...
Сега се сещам за миналата година, когато получих безброй много обаждания, sms-и, картички и т.н. Спомням си и един конкретен sms от Froz, който получих докато работех и... спуках се да се хиля. Ето го и него:

HAAAAPPY BIRTH DAAAAAAAAAY
22222222222 UUUUUUUUUUUU
HAAAAPY BIRTH DAAAAAAAAAAAY
222222222222 UUUUUUUUUU
HAAPY BIRTHDAYYYYYYYYYYYYY
DEAR MINAAAAAAAAAAAAAAA
HAAPPPPYYYYY BIRTH/SPIRTH DAAAYYY
TOOOOOOOOOOO U
Da porasne6 golqma I 6tastliva da’n sa
Otarve6 ot zdrave I pari I mnogo kasmet
Vijdam 6a ima6
Edna karta 6a tegli6, mnogo priqteli 6a ima6
I stra6no krasiva 6a bude6:) ai pak 4estito

Ееееех, колко бързо лети времето.
Айде, стига съм писала. Ся ша вида колко човека ша ми пишат, ша подбера убавите sms-и и ша ги туря тука. Макар че, то всички са убави... ша турна оригиналните.
Ай чао за сега:)
Цункам

2 коментара:

  1. Абе тоя froz само глупости говори. Като го видя, такъв бой ще му дръпна... да се научи най на края да говори смислени работи, а не простотии. ;)
    Иначе ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН! Желая ти много, ама тооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооолкова много здраве и щастие, и любов (+ народни кремвирши и лионска наденица) че просто да не остава място за нищо отрлицателно. ;) {}

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен22:27

    Бре какво толкос като си станала на 22, аз на малко повечко станах на 17-ти :(
    Но - да знаеш, че от тук нататък е големия купон мацко!
    Хип - Хип

    ОтговорИзтриване