31 май 2006

Кофти работа :(

Не съм писала отдавна тук, защото компютъра ми се развали... :( Но няма какво да се оплаквам. Макар че ми се иска много да се оплаквам и много да викам... Гадното е, че сега ми идват ГОЛЕМИТЕ идеи за писане, ама ... споко - дишайте, ще се оправя:)
Кофтито е, че сега пиша от университетската библиотека. А тук не е много удобно да се пише, защото все някой ще те пита нещо, все някой ще ти наднича в компютъра.... Ма ко да се праи:)
А гадното е, че от по-другата седмица излизам в сесия - изпити, чудесии... Нема как - ще требе да учим:)
А пък и съм влюбена - само дето и аз не мога много да се уточня в кого... (тва прозвуча тъпо!!!)
Не, гледайте сега - имам си аз едно увлечение още от ученическите ми години - когато бях млада и зелена. Само че тогава нямаше ответен резултат. А сега има - само че аз не съм много наясно със себе си... А сега се чудя, защо ли въобще ви занимавам с моите си глупости.
Абе защо АЗ въобще се занимавам с глупости....
Май щото не знам какво да пиша...
Музата избяга...
Няма я
Горката
Музата де
Спирам
......
Не мога!
Ще пиша
ОООООО
Айде, чао
До скоро
Цункам ви
Всичките
Дори тези, които не познавам
А тези, които познавам НАЙ-МНОГО ги цункам
И ги обичам
Всички
Чао

Няма коментари:

Публикуване на коментар