11 май 2006

Една пломба – уникум голям!


Вече гордо мога да се похваля, че съм притежателка на 3 пломби:). Тук доста хора биха ми се изсмяли, ама това пломбата си е сериозно нещо.
Повечето от приятелите ми приеха весело скръбната за мен новина, че в ценната ми уста се мъдри един „сериозен” кариес и два не чак толкова (мънички, хванати овреме). За мен лично това беше шок – цели 21 години бях живяла с радостната мисъл, че нямам пломба и това ме прави по странен начин уникум (после се оказа, че и други хора нямат кариеси, но това е друг въпрос. Все пак тук говоря за себе си... шегувам се). На всички около мен надух главата с тоз кариес и таз пломба. Споделих и страха си от зъболекари – особено като съм гледала рекламата на онзи филм за лошият чичко зъболекар... „Зъболекарят” май се казваше филма. Половината от приятелите и познатите ми разправяха, ЧЕ Е УЖАС ГОЛЯМ, а другите – НЕ Е СТРАШНО, нищо няма да усетиш. Първата група даже ми препоръчваше да си искам упойка. Да, ама мен и от упойката ме беше шубе – да боцкат венеца?!? (иначе страх от инжекции и игли нямам, но това е венец... де да знам...)
Е, бях на зъболекар – НЕ БОЛЕШЕ!!! Майка ми винаги обича да ми разправя, че като съм била малка много съм обичала да ходя на зъболекар. Била съм истински ГЕРОЙ. Сега може да се каже, че пак съм герой – щом с тъга и мъка на сърцето се разделих със зъболекарския кабинет. Бе ко да кажа...
А колкото до уникалността, за която писах в началото – добре че ми откриха кариеса, защото в последствие разбрах, че съм много по-уникална. Зъболекарката ми откри, че зъба с кариеса е уникален!!! Докато оформяш дупката, за да сложи пломбата тя доста се поизмъчи. Все нещо не се получаваше. А то кво било?! Моята особа притежавала зъб, който бил по друг начин оформен (сега, не знам как точно са терминчетата, ама надали и вие ще ги знаете. Тя лекарката си ми ги каза, ама кой да помни?). А като добавим и една друга моя уникалност – вената на едната ми ръка е оформена като буквата М (първата буква от името ми) – ПРОСТО НЯМАМ ДУМИ!
Много уникален човека съм аз...
А сега и текста като чета – бе то било гот от време на време да си повдигаш самочуствието и да се четкаш.
Май ще почна по-често да го правя
Цункам ви всички!

1 коментар:

  1. Въх - въх! /me не знае какво да каже, за това просто ще си остана с еуфорията. Може да потичам малко в кръг около масата... крещейки... ;P

    ОтговорИзтриване