07 май 2006

Искам...


Искам в очите ми да няма сълзи.
Искам скръб да няма в мислите ми.
Искам усмивка на лицето ми да има.
Искам щастие да ме обвива.

Искам хората да не обиждам.
Искам красивото във тях да виждам.
Искам със мен да се смеят.
Искам в розово да пеят.

Искам другите да ме разбират.
Искам със радост да ме покриват.
Искам всички да сме диви.
Искам всички да сме щастливи.
PS: Това го написах снощи, много набързо. Искам да си го кача в 'суров' стил... После може и да го изтрия. Интересното е, че го написах в супер сдухано настроение. Тъкмо се бях 'развихрила' и ми се обадиха приятели, които ми оправиха настроението... Е, не точно, но ... След като прочетох това което съм сътворила... установих, че доста навътре взимам някои неща. Май не трябва много, много да мисля за разните там нещица... дребни и непотребни... Чао за сега...

Няма коментари:

Публикуване на коментар