06 септември 2006

Happy birthday:)

Вчера Гери имаше ден-ден. Горе долу цялата компания се събрахме. Имаше липси, които си се усещаха доста – нямаше я Цвети, нямаше го Льорко и Пацо го нямаше. Но въпреки всичко си прекарахме доста яка вечер в Бар на края на вселената. Кофтито беше, че Радо, Диди и Мъри си тръгнаха раничко, но ги разбирам – работят и са били изморени. Ние разбира се продължихме да си се веселим и въпреки усилията на DJ-я да ни измори с 2 часа еднообразен ритъм пак си прекарахме гот (е, в интерес на истината тоя ритъм май ни втръсна и си отидохме). Някъде към 4.30 нападнахме Happy Bar & Grill и айряна (който въпреки, че приятелите ми прехвалиха, не беше кой знае колко вкусен... аз го правя по-добре... хех). Когато се прибрах у дома единствената ми мисъл беше да се тупна в леглото, но не знам какво ми стана – кат се ококорих, заспиване няма. Поне към 8 часа се изкефих максимално, когато пускайки Канал 1 попаднах на един любим герой – МЕЧО ПУХ. Аааааааааааау леееле – толкова ми е любимо това детско. Видях си ги всичките любимци – Прасчо, Йори, Ру и Мечо Пух. Това е най-якото детско, най-яката книга, най-яките герои и най-умното мече, разбира се. Хех, даже и във филмчето Пух успя да ме разсмее – след като ги погна една лавина, всички премрели от страх се бяха покатерили на едно дърво. След като всичко утихна мечето каза „Аз въобще не се притесних от лавината, освен когато ме беше страх от нея”. Не знам защо, но това ми подейства супер весело. Въобще – яко мече.
Ех, не знам какво повече да пиша. Както снощи казах на Диди (която правилно ме укори, че не съм писала отдавна тука) нещо напоследък не ми се пише. Не ми идва вдъхновението. Обхванали са ме едни такива чувства и размисли, които смятам да запазя за мен, макар и това да не е най-добрата идея, ноо... свикнала съм да си тая ‘проблемите’. Доста натоварващо е, но напоследък не знам дали има човек, който да ме разбере. Както и да е...
Айде, чао за сега.
Цункам.

PS: Днес рожден ден има и Дани – синът на първата ми братовчедка. Става на ЦЕЛИ 3 годинки! Да й е жив и здрав, все така палав и сладък. Желая му всичко най-хубаво и го цункам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар