09 септември 2006

All night…

Ех, какво да кажа – вечерта мина що годе добре. Т.е. спокойно. Е, като изключим силният вятър по едно време, който доста ме стресна, щото събори едни бутилки на терасата. Ноо, мисълта ми е, че вече се считам за ”герой”. Колкото и смешно да звучи:)
Днес максимално се изкефих на програмата на VH1. Пускаха супер готина музика, която ме върна в недалечното минало, когато бях млада и зелена:) Даваха класация Viewers choice (май така се пише). Пускаха песни като Don’t speak на No Doubt, Final Countdown на Europe, Born in USA на Сптрингстийн, Happy when it rains на Garbage, Ironic на Аланис Морисет, Turn back time на Cher, Iris на Goo Goo Dolls и още куп хубави песни, които ОБОЖАВАМ. Утре предполагам, че ще излъчат останалите 50 песни. И съм сигурна, че с кеф ще седна да ги гледам и да се връщам назад във времето.
Готино е понякога човек да се връща назад към миналото си. Като чуя някоя песен в главата ми нахлуват толкова много спомени. Дори и песните на Backstreet boys, NSYNC и други boy или girl банди ме карат да се потапям във времето, когато ги слушах. Макар сега лекинко да ме дразнят с новите си напъни, нищо не може да ми промени мнението за старите им песни. Най-вече защото се е случило нещо забавно по това време. Напр. никога няма да забравя едно море (на Бяла с две приятелки – Цвети и Алекс), когато DJ-ят винаги ни поздравяваше с Ooops, I did it again на Бритни Спиърс. Не знам защо го правеше, но беше забавно. Винаги когато я чуя тая песен се сещам за това море.
Ма какво ли обяснявам – всеки знае какво е влиянието на една песен върху човека.
Музиката е просто нещо уникално!
Айде, пожелайте ми лека нощ (в смисъл лека като спокойна, а не като ЛЕКА НОЩ.... ако ме разбитате:)

Цункам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар