07 юли 2007

Hallos... (на Юлските чавета)

Как сме? Аз тука, нещо сядам да пиша, щото естествено, след 2 дена имам изпит и е още по-естествено да се занимавам с куп глупости, но не и да уча. А искам да отбележа, че изпита ми е адски гаден... и нищо не знам... ще видим какво ще стане в понеделник. Дано да се справя по някакъв начин и да взема да изкарам, щото въобще не ми се занимва "на есен с песен", т.е. не обичам да пея есенни песни... Колко глупаво се изразявам, ха!
Преди няколко дена отворих блог-а на Yollkata. Като се замисля колко отдавна не съм виждала това девойче и направо срам ме фаща. Йолка, сори. Заплес съм голям. Но се радвам, че поне от блога ти разбрах, че всичко при теб си е ОК, че си все същото лудо лапе:) Ох, ай ще спирам да пиша. Требе и да уча. Ама мъ мързи. Фмногу...

Чао за сега
Цункам!

PS: Искам мааалко, лекинко на патерици (колко гадно звучи, ама) да честитя рождения ден на АЛЕКС - да си ми жив и здрав, Wonder Teddy, все така рошав и забавен, искрен и добър приятел. И да си поглеждаш от време на време блога, ей!
PSS: Като се замисля тоз месец има много хора, на които им предстои ден-ден. Ще кажете "много ясно!", ама не е чак толкоз ясно, щото кат се замисля, че до преди няколко години знаех само мен и майка ми като Рачета, а сега ко стана? Ето ко:
някъде до 4 юли една Ива требе да има ден-ден (казвам една, щото... карай...)
4 юли - Алекс (Хеееепи нананана)
6 юли - на братчедка ми Мирка мъжа й, демек Митака:) А да му е честит и на него
8 юли - макар и седмаче, мама си е раче - добре че я има и е оцеляла, иначе сега 100% немаше да четете тоз леееко глуповат блог, наречен The Lonely Ant...:)
11 юли - Мимееееетууууу ден-ден... Още няма да честитя:)
(некъде от 11 до 17 Радо от университета требе да има ден-ден, ама забравих кога...
17 ЮЛИ - КАКА ВИ МИНА ИМА РОЖДЕН ДЕН! ( Йорданееее, ти също май:))
20 Юли - Сашко, или как аз му викам Шашко, или както му викат Гери и Мимето СашоПацо:) Ахъм и той е раче:)
И на Инчето брат й е Раче, ама му забравих датата. Или 16, или 18... не знам.
Та, те това сме раците, които познавам.Иначе до края на юли и Диди & Радо (27 и 28 юли) имат ден-ден.
Така че МНОГУ сме... силни сме:)
Юлските чавета:)

1 коментар:

  1. Заплес, заплес... в епохата на нета... ако немаш блог се едно нямаш приятели...до там го опряхме... мислим да се връщаме вече у първобитния строй.... поне по често ше се виждаме..... :) цункам тебе

    ОтговорИзтриване