02 ноември 2006

Сдухано

Нещо напоследък съм се сдухала яко. Не знам защо е така. Това, всъщност, го установих днес. И ми стана супер криво.
Може би, защото нищо ново не се случва около мен.
Може би, защото вкъщи тече баси ремонта и все едно бомба е паднала - и ми е сдухано като се прибера.
Усещам се как от известно време тъпча на едно място и просто не мога да тръгна напред. Закотвила съм се и това е.
Тъпо е знам, но няма какво да направя.
Сдух абсолютен!
Нищо... вярвам, че скоро ще се оправя.
Все пак ви Цункам!

2 коментара:

  1. Анонимен21:30

    Когато ремонтът свършиш и видиш крайния нерултат, ще си доволна и ще си кажеш "Ех,вярно...голямам мъка беше,ама си заслужаваше....виж сега колко е хубаво и свежо!"
    Знам колко е гадно да забиеш на едно място...и аз понякога така се чувствам, ама всичко е преходно,нали?!
    Айде и аз цункам!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен22:10

    Мен пък скуката ме бута напред. Напоследък много дръпнах, та.. сещайте се..
    Айде - аз няма да цункам, че стана една нацелуваница..Мани..
    Абе с това мани и мене ме зарази..
    ..мани!

    ОтговорИзтриване