31 октомври 2006

Какво да кажа

Вече не знам за какво да пиша. Нищо ново не се случва около мен. Е, има някои интересни работки, ама за тях знаят хората, които трябва да знаят за тях... (бах, и аз не се разбрах). Както и да е. Тука, требе да се пише много в тоя блог, ама имам як мозъчен запек, за туй ме простете. Нема какво да направя. Вкъщи тече як ремонт, който въобще не ме вдъхновява... А и пустото - некой знае ли как изглежда като цвяр ПУРПУРНОВИОЛЕТОВОТО?!? Щото аз и идея си нямам, а искам така да си боядисам стаята.... акъл... ко да се праи:)
Ае, чао за сега от мен.
Цункам!

1 коментар:

  1. Анонимен22:06

    Та как се получава пурпурновиолетово - боядисваш всичко цвят лилав, пускаш едно хиляда - две хиляди мухи и почваш да ги размазваш по стените..
    ...Нещо такова :)

    ОтговорИзтриване