29 ноември 2006

Нещо ново...

Днес ме е яд, че само се разкарвах до университета. Нямаме нищо. А на всичкото отгоре преподавателката ни по английски език нещо яко ни е набрала и май няма да ни даде подписи накрая на годината. Кофти...
Обаче пък в кафето един колега ми прочете негово стихотворение, което написал в леееко нетрезво състояние. На мен лично ми харесва, надявам се и някои от тук да го оцени:)
(без заглавие)
Отново депресиран,
отново самотен,
отново пиян!
Отново се опитвам
да изглеждам засмян.
Хора, стадо, малцинство,
писна ми да живея в това общество!
Искам да избягам,
да се скрия
и кротко да се напия.
Да забравя таз омраза
и да напиша някоя фраза.
Фраза за тази фаза.
Фаза на омраза
От Raziel
Айде, стига писала за днес... имам и по-важна работа... хахха
Цункам!

1 коментар:

  1. Анонимен23:53

    На мен ми харесва, въпреки че е тъжно! А аз все се опитвам да мисля позитивно или поне така си мисля,че си мисля .... :DDD Айде и аз цункам!

    ОтговорИзтриване