28 ноември 2006

Hellllooooy!

Мара ба, как сме? Виждам тук пак ме критикуват, че не пиша... ма ко да правя. Миналата седмица бях маааалко болничка и за това. Нямах настроение да пиша... дори и да мисля:) Както и да е. Нема оправдания за такива работи, но ми викат Мина Оправданито, та за това съм длъжна да се оправдая:)
За тези, които се интересуват какво съм направила на контролното по програмиране - имам 6!!!! Хахаха, много гот.
Айде, стига за сега. Требе да се учи...
И да се готвим за 8-ми декември:):):)

Цункам!!!

3 коментара:

  1. Анонимен22:56

    Шеесссссссссссссссссстица! :]
    Това понеже на контролното си писа с мене! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен22:59

    Я да питам аз - кога ще ме запознаеш с тая Мара ба? [:

    ОтговорИзтриване
  3. s mara sha sa zapoznaesh, kogato se zapoznaesh s men:) hihih

    ОтговорИзтриване