05 октомври 2006

Ми какво да кажа:)

Май обвинението на Kidon е вярно - малко си "зарязах" блог-а, ама ей ме на:) Започнах новата учебна година и за това малко позарязах писането. Ма сега трябва нещо да набера нови сили (и мисли главно) и ще пиша по-честичко.
Чакам с нетърпение Радо да ми стане колега официално и да се виждаме в университета (вярно, когато може да идва тука).
Иначе нищо ново не се случва около мен. Все същата стара история. Нооо, има време.
Айде, стига за сега съм писала, че долу ме чакат колегите и не спират да ми звънят. Малеее, колко им липсвам само:)
Кеееффффффффф:)
Цункам
PS: радвам се, че имам редовни "читатели" като Диди и Kidon, които да ми отправят забележки, колко несериозно се отнасям към блог-а. Евала! Цункам ви и двамата!

1 коментар:

  1. Анонимен20:15

    Еми...то трябва критика,ама пък и не може да пишеш всеки ден...нали трябва да се вдухновиш,за да не пишеш глупости ;) "когато нямаме какво да кажем по-добре да замълчим"! Успешна година,Минче!Цунки и от мене!

    ОтговорИзтриване