17 септември 2008

Гаден ден!

Днес би трябвало да се кефя, защото довечера съм на концерта на Tiesto, нооо...
Спомняте ли си писанието ми, преди около месец, озаглавено "Шум от резачки"? Спомняте ли си и снимките?
Ето така изглеждаше изгледа ми през балкона в кухнята и хола:



Е, преди малко се прибрах от работа. Ето какво виждам вече от същото място...

Както се казва открийте 10-те разлики...
Като гледам как реагират комшиите ми излиза, че само аз си се вайкам за това, че унищожават китното ни кварталче... Но... нека има повече блокове, по-малко паркове и зеленина - все пак цяла България се нанася в София...

Успех!

ПП: Все пак смятам да се размажа на Tiesto. За вайкането - и утре е ден... :(

2 коментара:

  1. Анонимен23:26

    Завист за Тиесто! :)
    разкажи утре, моля.

    а къде е това кварталче твойто?

    ОтговорИзтриване
  2. На концерта на Тиестоо... мани, нямам думи! Не очаквах толкова страхотно да си изкарам!

    А иначе кварталчето е Овча купел старат част... Скоро мисля да сложа снимки на сегашната отврат гледка!... Грозен, ама ГРОЗЕН строеж, който наднича през прозореца ми... Ужасно е!

    ОтговорИзтриване