17 юли 2008

Ееех, спомени, спомени

Е това е - дойде рождения ден 17 юли... Днес ставам на цеееелииииии 24 години... Дет се вика - одъртех си и аз. Ама ко да се праи - тъй си е - няма да ставаме по-млади, макар носталгията яко да ме дърпа назад. От друга страна с нарастването на годинките се откриват нови хоризонти - никога не знаеш зад ъгъла на 24-те какво те чака... Както и да е.

Днес, на тази дата празнува и Kidon - за да се не хабим много, пожелавам и на двама ни:

1. Много здраве!
2. Много любов!
3. Много късмет!
4. Само хубави емоции.
5. Много усмивки.
6. Все същите заплеси да сме си
(7. И още 10 години познанство... минимум ;Р)

До тук съм аз с пожеланията. Сега ще кача малко снимков матРиал, да се види от де съм тръгнала... (умре циганката дет ме фали :))



точно преди 24 години - бебока съм аз, а на преден план е гордият батко:)


Култова снимка, правена в Димитровград, ако не се лъжа. Тук съм някъде на 8 месеца:)




Това е серията, която вкъщи наричаме "Жълтото екипче" - много са ми любими точно тази серия от снимки - имам още няколко...




Тук съм на петия рожден ден на батко (най в дясно). От другата ми страна е братовчедка ми Ели. На цели 2 годинки съм туаа...:)
Тук не знам на колко години съм - намерих снимките случайно, преди около година. В тази снимка съм направо влюбена. Аз съм у розовото плетено нещо, после е батко, а най-отзад е кака Петя...:)


Хаххаха - това е в Димитровград на някаква сватба. Аз съм улензеното девойче у лево... Изпъчилия се е братото, а с малкото шкембенце е братовчед ми Пламен, с който бяхма голяма партия... Ееех, и той порастна вече... малеее....

Айде, аз ви оставям всички и отивам да си разглеждам албумчетата със снимки :)

Цункам ви всички!!!

ПП: ако искате да видите снимките У цел размер кликни тук

3 коментара:

  1. Анонимен10:38

    Да имаш много поводи за радост и да си останеш все така УленЗено! :)

    ОтговорИзтриване
  2. ЧРД и на двамата! :) Всичко най-най!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен12:25

    i za poreden put dnes.....Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday MINAAAAA, happy birthday to youuuu.........

    kissssss :))))))

    ОтговорИзтриване