01 юли 2008

Нали знаеш, че Мина е виновна за всичко!

Мина е виновна за всичко - с това се майтапят всичките ми приятели, но май така си излиза.

Тези, които са влизали в блога ми през последната седмица сигурно са чели една публикация, която вече я няма. Да, изневерих на себе си и изтрих (без думи), за да се поуспокоят някои хора.

Излезна така, че и лично мнение вече не мога да изразя, но в името на приятелството си казах, айде, от мен да мине.

Явно блога ми не се посещава само от мен и Kidon, ами и от доста хора - знайни и незнайни, познати и непознати, приятели и неприятели... Баси, много известен бил този мой блог. Само дето в случая не зная дали да се радвам или не.

Може би, поне 3-ма човека знаят, че с изтритата публикация, не съм искала да нараня определен човек. Не съм искала и нещата да се развиват така, както е станало. Но цялата работа стана много... лайняна! Сори за израза, но си е така.

За друго не смятам да се извинявам - мисля, че поне според моите преценки постъпих правилно. Застанах зад приятелите си...

Поне сега ще си имам обеца на ухото и няма да заставам на ничия страна. Моля ви се, многото читатели на популярния ми блог - повече не ме въвличайте в проблемите си, защото явно като изразя мнението си преча на всички!

ПП: и още една обеца ще си закача:

Bravo 4e cunka6 istinskite si priqteli sled kato im zabie6 noj v gyrba!!
Neq nito q poznava6 nito znae6 kakvo misli.
6te kaja samo 4e e bo dobra ot teb!!

Който както иска да го разбира - аз бях до тук!

4 коментара:

  1. Минок, никой не може да ти казва какво ще пишеш в личният ти сайт. Ако искаш можеш да пишеш лъжи, истини, глупости, мъдрости... каквото пожелаеш. Блогът си е твой и свободата да го променяш и изпълваш е твоя. Така че не се поддавай на провокациите на другите хора и не си налагай сама цензура. Това че ти си изтрила един постинг по никакъв начин не променя факта че казаното от теб е или не е истина. Казвам това по отношение на изтриването на стария постинг. Не знам за каква каша иде реч и кои са участниците. Но това си е твоето място и можеш да правиш с него каквото пожелаеш.

    ОтговорИзтриване
  2. Прав си - за това се и чувствам още по-кофти, че го изтрих... Но нали се опитвам да бъда добричка, защото някои други хора са по-добри от мен (т.е. аз съм мноооооооого, мноооооооооооооого лоша)... Няма значение вече, от цялата тази история просто си промених мнението за хората... т.е. за един... или не знам... всичко стана просто ... shit!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен19:41

    Ми и аз това и казах, ама Минка си е Минка и с нея на глава лесно се не излиза...

    ОтговорИзтриване
  4. Хахаха - абе явно съм си мека Мара, за да се стигне до тук... Требе да се втвърдим...

    ОтговорИзтриване