13 август 2007

Ей така...

Нищо, че няма за какво да пиша. Аз ще пиша, хааах:)!Не бе, не, сега ще се изфукам и ще поздравя един човек. Този човек е сервитьор в едно заведение - "Мания", което се намира до съдебната палата.Та, в събота с Цвети отиваме там да се видим и да пийнем по нещо. В намален състав сме, защото другата част от компанията е на море, а ние работливите... тук си седим:)
Та отиваме ние там и сядаме на една от масите в двора. Идва един от сервитьорите (който никак не харесвам... нооо). Та той ни дава менютата. Ние си избираме там какво искаме. След малко се появи един друг сервитьор, който общо взето винаги си ни обслужва и се държи супер готино с нас. Май секазва Иво, но не съм много сигурна. Казвам му, че искам той да ни обслужва и той естествено се съгласи, макар и да не бяхме в неговия район (сладур, абсолютен).
Поръчваме се две менти със спрайт и две пици маргарита. Иво ни предупреди, че пиците ще станат мнооооооооого бавно, но пък и ние не бързахме особено. Така след половин час Ивчо идва и ми казва: "Миличка, много съжалявам, ама пици няма да има:)! Глей сега, аз мога да ти направя пиците, ако много държиш, знам съставките, ноооо тези пици няма да имат абсолютно никакъв вид, а и не мога да гарантирам за вкуса:)!" Аз и Цвети се съгласихме да си изберем нещо друго. Решихме да хапнем някаква салата. Иво ми дава меню, обаче на това меню му липсва точно страницата със салатите. Аз му се смея и му казвам "Глей ся какво меню ми даде. Как да си избера салата:)?" А той ми дръпна менюто и ми каза "Айде довери ми се, ще ти направя такава салата, че пръстите си ще оближеш. Само ми се довери!" Казах ОК и зачакахме салатката.
Заваля дъжд и с Цвети решихме да се преместим вътре в заведението. Е Иво се отнесе с нас като VIP персони "елате на тази маса, да сте по-близко до мен, да светна ли тази лампа, чакай да затворя прозореца, ама удобно ли ти е така, ама така, ама онака..." Ей на тва му викам аз обслужване първа ръка! Та донесе ни той после салатата - беше великолепна. Браво, супер вкус има това момче, а и оцели точно състваки, които с Цвети обичаме:)!
А какво беше най-голямата ни изненада - като си поискахме сметката се оказа, че Иво ни е черпил тази голяма и вкусна салата. С Цвети гледахме като треснати. Сметката ни беше само 6.44лв. Оставихме 10 и си тръгнахем.
Честно казано, поне на мен за първи път ми се случва да ме черпи СЕРВИТЬОР в заведение и то когато е на смяна. А като се сетя, че за първи път, когато ни обслужваше точни този Иво ми идваше да го ударя, щото беше супер нелюбезен и троснат. Но сега е ебати пича.
Евала Ивчо, все така усмихнат бъди и само на бакшиши да ти върви!:)

Айде, аз трябва да се приготвям за работа.

Цункам!

PS: Йорданеее, приятно моренце:)

1 коментар:

  1. Анонимен22:50

    Ей - беше супер, но винаги като се връщам ми е едно такова хубаво, че съм си вкъщи. Забравих си флаш-а на морето, но обещаха да ми го донесат на 3-ти септември. Ще има клипчета ;)
    п.с. Сега, да почета какво друго си натворила, докато ме няма... :р

    ОтговорИзтриване