12 март 2009

Здравно (не)осигуряване ;)

Днес попаднах на ето този блог: "Дневникът на Силви". По любопитствах за темата за здравните осигуровки. Силви пише:

Вчера реших да проверя в сайта на НОИ как ми вървят здравните
осигуровки. Естествено, не очаквах изненади, защото последно, като проверявах
преди около месец, всичко си беше изрядно, а именно “ЛИЦЕТО Е С НЕПРЕКЪСНАТИ
ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНИ ПРАВА”. Сега обаче изненадааааа!
Какво чета?

Хм, как така? Започнах да се чудя откъде се взе този един
месец и то чак сега с 5 години закъснение? Странно, нали?

След прочетеното реших и аз да си проверя застраховките и оооп - изненада и за мен.

До миналата седмица си бях с непрекъснати здравноосигурителни права... А сега се оказва, че след 6 години АЗ разбирам, че 3 месеца не съм осигурявана... Много тъпо... Не знам, сигурно чак сега са правили верно някаква проверка на цялата система и са излезли тези пропуснати месеци, но се чудя.... Не трябва ли, примерно, в края на всяка година да се прави профилактика на системата и да се виждат къде са пропуските?
Мисля си, че така е редно... Така и служителите на НОИ няма да ни се цупят, когато врътнем километрични опашки пред гишетата им...
Хах, всъщност, сега като се замисля, хората, които се чели блога на Силви 100% са си провереили и те (като мен) осигуровките и 100% са пропищели... Та, представяте ли си - сега в НОИ ще има егааааааааати километричната опашка с разгневени граждани и на служителите там направо ще им се ... мамата.... хахах....
Ма те са си виновни от една страна... след като правят профилактика на системите си веднъж на 10 години..
Хаха
Цункам

Няма коментари:

Публикуване на коментар