23 март 2009

Ахат - Монолог

Бях забравила колко хубава е тази песен! Поздравявам ви всички!



МОНОЛОГ - АХАТ

Век жесток, студен, пълен с омраза тиха
моите мечти твоите години скриха
О, аз се превръщам вече в прах
и падам сам със своя крах
Няма го трепета красив младежки в мен
студ суров шепти тиха, бяла песен
всичко се върти в някакъв ритъм бесен
Не, нищо не виждам аз сега
бял или черен е снега
в самотата сам съм само с теб, тъга

Аз съм човек, ти време си
сиви са в тебе моите следи
все пак се радвам, че съм ги оставил сам
ти след години се върни
виж ги, с тъга се усмихни
времето всичко друго ще изпепели

Времето лети безпощадно бързо
остаряваш ти, а миг след това замръзваш
и в някой прекрасен, слънчев ден
земята грабва те в плен,
леден полъх и безкрайна тъмнина
ти си живял щастлив или не
всичко било е в твои ръце
дали успял си да постигнеш нещо ти
дните ти са отминали, няма ги твоите младини,
но безрезервно вярвай в живота си!!!

Цункам!

1 коментар: