02 ноември 2010

Йо-хо-хо...

... ама без бутилка ром... Все още де, щото си е топличко. Нека падне снегът, па после ще мислим за ромчето.
Както и да е...
От няколко дни все си го разглеждам тоя моя блог. Препрочитам разни публикации и се връщам назад.. Има истории, които съм забравила и адски много ме развеселяват.

До преди 10 минути се занимавах с това да слагам етикети на публикациите си.... И ко стана - излиза, че пиша бая безсмилени работи, щом етикета 'безсмислици' е на първо място.
Ма ко ми пука всъщност?! Както винаги съм казвала - не трябва да очаквате смислени работи тук, щото това не е един от многото високопарни блогове, които съществуват, ами си е най-обикновен блог. Мдам. То и за това му се радвам. Кой иска да знае нещо за мен - тук да влиза... или да ми се обади :D За по ромче :D

Такам... пиша, щото отдавна не съм писала. И трябва нещо да направя по въпроса - не е ли така? А и пиша, щото ми се пише сега. Нищо, че нищо не казвам :D Aз като имам какво да кажа, ще си кажа и то ще бъде с етикет 'смислено' хахаха.

Ми убу... това ще да е за сега. Ако ми се пише пак - пак ще пиша.

Цункам!

4 коментара:

  1. Анонимен12:38

    Абе ти каза и доста без да напишеш нещо смислено, хахахаха. Който може да чете между редовете като мен разбра какво искаше да кажеш...че искаш да ме поканиш на чаша Ромче :–))))))))))))))))
    подпис : умна мишка!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Хахаххахахаххахаах - баси, за първи път някой да познае точно, ко искам да кажа :D
    И ромче, и жиншеее... :)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен19:25

    с евтин тониккккк...дето мирише на хлор :–)))

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен19:26

    опссс, леко пиянска грешка...дето мирише на разтворими хапчета против настинка :–)))

    ОтговорИзтриване