27 март 2009

Вече нещо започва да ми писва

От една седмица вкъщи е като дискотека - след 22-23 часа тока гасне през няколко минути за по 5 минутки... Понякога и по-малко... През деня също е така... ОК...
Реших днес най-накрая да звънна аз на електроразпределени и да ги питам, защо така...

"Правим профилактика" ми казват.

Е ок де, ама не би ли трябвало някъде да напишат, да кажат "от еди-коя-си дата до еди-коя-си и от този и този час, ще си играем с тока ви, драги потребители." Ъм? Много е готино да работиш на компютъра и изведнъж БААААААААМ, нема ток... Чакаш си кротко 5 минутки и ОПАААААААА, има ток... Пускаш компютъра ииии... познайте - БААААААААМ - тока пак изгасне... Много е забавно...

Такам... питам аз, така любезната служителка - до кога ще има "диско ефект" в квартала и тя ми казва: "не знам, проверете на сайта на ЧЕЗ или четете във вестник "Телеграф", който излиза в събота (що ми прилича на рекламка...?!)"... Ок... Влизам в сайта на ЧЕЗ и... обяснете ми, щото съм малоумна - не би ли трябвало за всякакви вид профилактики, ремонти и т.н., информацията да бъде поместена на заглавната страница? Или да има голям червен мигащ, blink-blink текст РЕМОНТИ или нещо подобно?! Дори в раздел НОВИНИ има само ЧЕЗ направи това и ЧЕЗ направи онова...

Ебаси бе!

Вече много взима да ми писва...

2 коментара:

  1. Това, драга ми Минке, не е заради профилактика, а заради деня на Земята. Малко по малко трябва да се събере 1 час тъмница, за да се преборим с глобалното затопляне... ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Aхаха... Виж, верно не се бях замисляла за това... От две седмици тока гасне, по няколко пъти на ден за по 5 минути... Сумарно верно май са се събрали 60... Сега ще видя в следващите дни дали ще гасне и ако не, значи си бил прав:)

    ОтговорИзтриване