17 февруари 2009

Финито, ГЛАСУВАЙ, нов сайт + Зомбайо

Днес с радост разбрах, че вече приключих с първия семестър от последната ми (надявам се) година обучение в СВУБИТ. И последният изпит падна взет. Честно казано за него най-много се притеснявах, защото е от типа "математика любима". Нооо, късмета си е късмет. Взех го и те тва е. Важното е, че и приятелчетата са го взели, което ме кара още повече да се радвам :)

Второто на дневен ред е: гласуването за Белоградчишките скали в сайта за новите 7 чудеса на света. Скалите участват в надпреварата за "Пещери, скални образувания и долини". Kidon и той се запали по това България да спечели в тази надпревара и от как той сложи статия за тях, Белоградчишките скали окупираха върха на класацията. В дясно съм сложила банер на сайта и на кампанията за Белоградчишките скали. А, ако искате и вие да гласувате цък тук и попълвайте смело!

Сложих нов сайт в секцията ми с любими сайтове, които обичам да чета. Това е сайта на Златина. Нея я знам от един друг мой любим сайт - Бисквитката. Там тя затрупва с интересни и смешни подборки от снимки. Сега съм впечатлена и от сайта й - много готино направен, интересен за четене (най-вече, защото на моменти ми прилича на мен - пиши как ти си знаеш и казвай тва което искаш). Браво, ЗЛАтина, обещавам честичко да те навестявам в пространството глобално ;)

И на последно място...
H E L P!!! H E L P!!! H E L P!!! H E L P!!! H E L P!!!

Търся да си сваля детското наименувано "Д-р Злобюл" (на френски Dr. Globule). Искам пак да видя моят любимец Зомбайо... Много готино зайче-зомби беше то... Нооо, никъде го няма това детско, което ме изпълва с тъга. Във V-box намерих само шапката (май така се казва) на самото детско...






Айде, чакам хелп за детското (Дане, на теб разчитам, хакеро, мой :D)
Цункам!

9 коментара:

  1. Анонимен16:59

    Бравоооооооооооо - ти си на бате умницата!
    А, да ти е честит предпоследният семестър!
    Ииии - още не си се оправила съвсем, но... абе кефи се яко!
    :)

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен12:33

    Изненада ме много приятно!
    Често надничам тук!
    И си признавам, че се запалих за моите щуротии, след като видят твоя блог в подписа ти в Бисквитката.
    ...Усмихна ме за седмица напред!...Минимум!...Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен12:44

    Боже-е-е...
    Срам...
    Пиша с грешки. Сори!
    /след като видяХ блога ти/
    Хех...

    ОтговорИзтриване
  4. Ако някой ми каже как да прехвърля от VHS на DVD, мога и да ви кача три-четири "Злобюла". За сведение, аз съм редакторката на анимационната поредица и пазя всички текстове, така че мога и субтитри да ви направя. Но за съжаление, в БНТ изтриха цялата поредица, успях да си прехвърля само няколко епизода и те са с недобро качество и на френски. Ако има заинтересувани и някой може да ме светне в техническо отношение, ето мейла мш marina.nmarinova@gmail.com
    Пишете в subject "globule", иначе трия пощата.

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. Ееееей, тези от БНТ срама нямат! Как така са го изтрили това страхотно детско? Сега вместо да дават тези грозни анимации можеха Зомбайо да пускат... Тцтцттц...
    Силно възмутена съм!
    А иначе идея си нямам как става прехвърлянето от VHS на DVD... Трябва да се поразровя за инфо или пък, ако някой знае направо да "снася" инфо... :)

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен15:39

    Не става лесно прехвърлянето. Аз и не съм го правил, но трябва кабел и сериозни характеристики на компютъра. Отделно декодираща програма, която лови от сигналът от видеото и го преконвертира в DVD формат.
    Ето един линк с малко повече инфо за самият процес:
    http://www.pcworld.com/article/125517/making_movies_from_vhs_to_dvd.html
    Във всички случаи е голяма срътня, и трябва да си истински фен, за да се занимаваш.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен08:07

    Много е лесно. Трябва Ви единствено тв тунер или кепчар катра които се вклиучват към компиутар. Можете през тази карта да гледате VHS на PC то и съответно да записзате oт VHS в avi. mpg или DVD.

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен08:09

    пс. Това за доктор Злобиул ми беше лиубимото детско иии Зомбайо :)

    ОтговорИзтриване