17 юли 2009

17 юли - ден-ден на Мина и Дането

Ок, ок, ок... има и аааадски много други, които празнуват на този ден (според един тест във Facebook това са 4% от хората на земята...), нооооооооооо - за сега се сещам само за двама - за мен и за Дането.

Та като си се знам къви сме и двамата... Бе убави ора сме си, нали Дане:)?

Тааа, на таз земя аз вече съм цяяяяяяяяяяяял един четвърт век... Баси колко бързо мина това време... А Дането еее... айде, няма да издавам... бе на 29 :):):) Млади и убави сме си:):):)

Да сме си живи и здрави, много щастливи, да ни се сбъднат мечтите (е, някои де, не всички) ииии... да сме все повече усмихнати:)


Дане, първите две парчета от тортата са за нас. Другите - заповядайте също:):):)

Цунам ви!!!

6 коментара:

  1. Честито ви! :)
    Ще вземаа по едно парче за щерката Марина и за баща ми Марин, че са ми именици! :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Хахаха - радвам се, че не издаде на колко ;)
    Ми хубави сме - при това и умни, и скромни...

    ОтговорИзтриване
  3. in4eto11:56

    pu za men 4ernata ovca na tortata!!!:) haide 4estito i ot men .... celuvki Minnnnn;)i pozdravi na Daneto :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Аааааа - тя Минка, Гошу си не дава...
    Мерси за поздравите! ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Дане бе, той Гошу е бел, не черен - Инчето съвсем спокойно може да си апне църния :)
    Мерси и аз за пожеланията:)

    ОтговорИзтриване
  6. Аз викам, да се не е маскирАл този разбойник :)

    ОтговорИзтриване