17 март 2007

Мини ваканция:)

Кеф голем - сега ми се връзват около, не не ОКОЛО ами НАПРАВО 5 дни свобода... Е, вярно е, че ще трябва да
се учи през тия 5 дена, но ще го преживея някак си:) Имам да пиша лекинко гаден реферат на тема "Преглед на мрежовите операционни системи на apple & IBM".
за който честно казано и идея си нямам какво трябва да пиша, но както казах вече - ще го преживея някак си.Последните ми 2 дена в университета бяха изключително готини - смееех до дупка. И покрай тоя смях научих
нещо ново и то на чужд език - ГРОСЕН ДУДЕН, което не знам как се пише на немски, но пък знам, че означа
ва ГОЛЯМ ТЪЛКОВЕН РЕЧНИК. Е, а кажете, не е ли смешно!!! Аз само като го казвам и съм вече на земята от
смях. Гросен дуден... Ще бъде гот, ако някой от вас знае някакви смешни думи или изрази на чужд език и взе
ме, че ми ги напише тук в блог-а... Ми така де - нека да си обогатим малко знанията по езиците ;-РА сега най-важното - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, БАБО!!! Бъди жива и здрава, все по-често усмихната и ни радв
ай, нас внуците, още дългооо, дълго време!!! Много те обичам и те целувам!!!Ееееми, това ще да е май за днес. Ако се сетя още нещо весело, невесело и т.н. пак ще се включа...
А за сега - цунки от мен:)
PS: Специален поздрав с Madonna - Power of Goodbye. Е, не е ли страхотен Горан Вишнич?!

4 коментара:

  1. Анонимен21:18

    Ми какво да напиша - и аз не знам как точно се пише, но на италиански "курва синестра" е завой надясно. Някои го казват курва от Силистра и италианците го разбират. Аз лично съм упътвал един така. :9

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен21:21

    А да не забравя - "градско позорище" на сръбски е театър... :]

    ОтговорИзтриване
  3. Мани, а знаеш ли, че на испански КАКА означава лайно :)Много гот, а като се замисля май има и футболист, който се казва Кака:) Хахаха!!!

    ОтговорИзтриване
  4. "Како, какоооооооо дай 5 лева, какооооооооо"
    :D

    ОтговорИзтриване