11 ноември 2008

А, честито!

А честит ми имен ден!

И искам да благодаря на приятелите ми, които и тоз път ме незабравиха (здраво съм им влезла под кожата май). Много им се радвам и си ги обичам тез мойте 'ора. А жеста на Гери, да ми дойде на крака в работата и да ми подари Чичко Тревичко - те това ма трогна много. А Цвети и Инчето много ми изхитряха,... бах.. знаели са, ама си трайкат. Е тва са хора - само по изненадите при това ХУБАВИ изненади:):):)
Много мило ми стана и факта, че хора, с които съм работила преди около 3-4 години също се сетиха за мен... Тцтцтц... ни ма забравят тез хора. Благодаря им!
Цункам всички:)
ПП: абе... ще се старая да пиша по-честичко, ама нищо ново около мен, освен, че в неква дупка съм изпаднала, с друго не моем се похвалим. Некъв цикъл при мен... Имаше един сериал - Развитие в застой са казваше май... (не съм го гледала)... Та мислАта ми е, че при мен има... Застой в застой... бах...

Няма коментари:

Публикуване на коментар