12 ноември 2008

Сина ми... ааа не, сори - дъщеря имам

Ееей, такова чудо не беше ми се случвало. Днес в работата проведох много интересен разговор. Диалога е между мен (А) и "детето ми" (Д).
Значи - звъни ми стационарния телефон с private number. До тук ОК. Вдигам аз.

А: Езиков център... (чувам аз рев и хлипане)
Д: Аз съм... (рееев...)
А: Ъъъх, кой се обажда?
Д: Аз съм, бе, майко ... (рееев)
А: Моля?
Д: Аз съм, бе, синът ти! (?!?) (хлипане, рев, подсмърчане).
А: Имате някаква грешка... (сега, в интерес на истината верно си помислих, че на някой нещо му се е случило и просто е объркал номера, ама... продължението)
Д: Не бе, майко, няма грешка, аз съм сина ти - катастрофирах! (опулих се...)
А: Ааами... аз нямам син - викам му аз...
Д: Абе, майкооо... аз съм... ДЪЩЕРЯ ТИ! (тук вече ми идваше да се изкискам яко...)
А: Дъщеря ми, а... с мъжки глас?!? (хахах)
Д: Даа, в полицията съм...
А: Ааа - викам аз - и къде катастрофира, бре, дъщее...?
Д: На гарата... (рев и хлипане...)
А: Ами, много съжалявам, ама аз ни син имам, ни дъщеря, тъй че...

...... Естествено, хлипайки сина/дъщеря ми ми тресна телефона...

ОК... това ми се случи на работа. Случи се и на мен, което си е чист късмет, щото ни деца имам ни нищо... Ама, скоро подобен случай стана с една моя приятелка и потърпевш беше дядо й, който едва не си докара инфаркт, след като му поискаха не знам си колко хиляди лева, щото внучка му беше убила с колата си 7 годишно дете... По ирония на съдбата същия ден тя беше на шофьорски курс и дядо й знаеше...

Добре де... Определено не мога да ги разбера тия хора, дето си изкарват "хляба" на гърба, т.е. мъката на другите хора. И най-вече - те се "заиграват" с реално съществуващи роднини и пускат някакви егати бруталните сценарии, че не инфаркт, ами не знам какво могат да докарат на жертвите си. Преди време се опитаха да метнат и майка ми, че племенника й е катастрофирал и трябват пари - добре, че й сече пипето на мама и доста яко се заяде с "братовчед ми"...

С колежката, която беше при мен по време на разговора с неродените ми деца, точно това се замислихме има ли осъдени и хванати точно от този тип измамници.. Мисля, че има единици случаи на заловени, след като са им устроили капани.
Трябваше и на мен да ми дойде на момента идеята да взема да си чукна среща със сина ми (барем убав да съм го родила) и да му спретна едно капанче с полицията...
Ама дет се вика - след дъжд, качулка...

Все пак всички внимавайте - "роднините" дебнат!:)

Цункам!



1 коментар:

  1. Анонимен17:48

    Аз бих отишъл да дам парите, но без пари и с камера. Ще стане страшно клипче.

    ОтговорИзтриване