10 юли 2009

Change it one more time

Пак ме прихванаха лудите и си смених облика на сайта. Пак се връщам към доброто старо зелено. Ама не знам колко ще ме държи... Да взема да мина на лилаво, а? Ко шъ кажете? Ммм не.. сериозно.. За сега това ми харесва, макар и да има още какво да се желае от шаблона. Ще взема да разшифровам максимално кода му, за да мога да си направя желаните от мен промени..
Ама честно казано сега ме мързи, за това ще се задоволя с моментния облик на сайта.

Ай
До скиф

Цункам!

5 коментара:

  1. Така ми харесва повече! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, благодаря.. И на мен ми е много свежо:)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз си казах мнението вече... :)

    ОтговорИзтриване
  4. Tooo, Дане, ако не беше ти нямаше да сменя облика на блога ;)

    ОтговорИзтриване
  5. in4eto15:56

    dam,mn dobre izglejda!!! :)

    ОтговорИзтриване