06 юли 2009

Вече съм с ВИШУ

Днес, на шестия ден от седмия месец на годината две хиляди и девета, аз, Мина Ядкова, защитих с отличен дипломната си работа и се наредих в редиците на гордо носещите титлата висшист!!!

Хахах, как само го казах :):):)

Както и да е - много съм щастлива от днешния ден и от факта, че успях да си защитя достойно дипломната работа. Като се сетя само, че последните 3 седмици ми бяха ад, днешния ден ми изглежда някак си нереален. Още не мога да приема факта, че всичко свърши и вече няма за какво да се притеснявам, относно учебния си процес... Поне бакалавърския. Сега ще си дам малко почивка и ще седна внимателно да видя и премисля каква магистратура да запиша. Но всичко с времето си - първо почивката ;)

Честито и на всичките, обичани от мен колеги! Радвам се, че няма нито един скъсан. Сега стискам палци и на всички, които днес бяха на държавен изпит и ще чакат до сряда резултатите... Знам, че са се справили и че ще завършат успешно!

Благодаря на всички, които повярваха в мен!
Цункам!

2 коментара: