25 май 2009

I love u, Dane!!!

Добра вечер!

Не съм писала от... вчера, което си е цяло постижение :) хаха...
НО! Сега пиша само, за да благодаря на Дането или иначе казано Kidon (както го познават повечето от вас).
Във вчерашният пост бях написала " .... Оставих всичко за идната седмица. (Данеее - готви се - ще да те експлоатирам малко за онуй проблемче)...."
Честно казано, наистина не знаех, че така брутално ще го използвам/експлоатирам...:( Цели два дена живя с моите и на компютъра ми проблеми. Днес, дето трябваше да си отпочива, той какво?! Цял ден на компютъра ми вися... И въпреки бакиите, които бях успяла да направя, Дането оправи всичко...

С какво съм заслужила тоз човек - не знам... Ма наистина...
Дет му казах като ангел пазител ми е той:)

Дане, Дане, верно не знам какво щях да правя без теб!!!
Цункам!!!!!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар