24 май 2009

Back in the game

Ммммтакаааа... нямаше ме дълго време. Не визирам само това, че дълго не бях писала. Скапа ми се любимия и обичан от всички хора по земята WINDOWS... ММда - цяла седмица мъка, защото не мога да го оправя... А седмицата си беше важна - трябваше да предавам курсови работи, цял сайт трябваше да направя... ммда... ама в крайна сметка нищо не направих. Оставих всичко за идната седмица. (Данеее - готви се - ще да те експлоатирам малко за онуй проблемче).
Важното е, че днес д-р Стоилов дойде и ми излекува комПУтъра, за което искрено благодаря! Мите, ще да черпя и курсови до живот ще ти уреждам ;)

Така... за какво друго мога да говоря... Нещо не ми се пише...

Преди малко бях в сайта на Златина и й прехвърлих набързо статиите, които съм пропуснала. Стана ми интересна тази за Google Analytics или демек - къъ, видиш ли, 'ората са попаднали на мен... Набързо погледнах и в моите ключови думи. Ето какво гласяха те:

1. Чичко тревичко (на човек подарък да му не направят бе...)
2. Зомбайо - още ми е мъка за него, че не можах да намеря сериите... :(
3. Как се гледа чичко тревичко - е те това беше една дълга дискусия с Дането ;)
4. Колко литра кръв има в човешкото тяло - цЕл израз!!! И па я на топа на устата...
5. Мина Ядкова... - бе то като се замисля само аз си пиша името в google... явно прекалено често го правя...
6. komarokiller - добре де, ще си намеря друго занимание...
7. Колко мускула има човешкото тяло... - по-добре мускули, отколкот кръв...
8. Отвличания от извънземни... - no comment:)
9. Информация за седалищния мускул... (сори, не мога да коментирам, щото паднах под бюрото...)
10. цункай-игра...

Абе тез хора... мани... нема какво да коментирам...
Стига съм писала за днес...
Ако писанието ви изглежда познато, РЕДОВНИ МИ ЧИТАТЕЛЮ, то грешката е в мен... и на мен ми изглежда познато... Мисля, че и преди съм правила подобна статистика... Трябва да се поразровя из архивите мои...
Или първо да си направя курсовите.... хъммм...

АЕеее, hasta la vista

Цункам!

3 коментара:

  1. Моля сподли информацията за седалищния мскул! :) :) :Ь

    ОтговорИзтриване
  2. Злате и на мен ми стана интересно за седалищния мускул. За съжаление историята не е толкова смешна. Оказа се, че преди време съм писала някакви факти за човешкото тяло... "Най-големият мускул в тялото е седалищният мускул. Най-малкият е в ухото – дълъг е само 1 мм!" - ето това е историята за седалищния мускул :D:D:D Ето ги и другите факти - http://komarokiller.blogspot.com/2006/10/blog-post_24.html

    ОтговорИзтриване
  3. Всичко е в реда на нещата, докато седалищният мускул се побира под бюрото. Почне ли да го повдига и да се заклещва отдолу, си е... е..ало мамата... ;)

    ОтговорИзтриване