11 септември 2008

Вярваш ли в извънземни?

Е, приключих и с тази анкета. Преди време имаше още една, която съм забравила за какво беше.... Ааа... май за новата визия на сайта. Както и да е.
Да си дойдем на думата.
ВЯРВАШ ЛИ В ИЗВЪНЗЕМНИ?
За редовните посетители на блога ми им е известно, че преди време писах за признаците, които показват дали си бил
отвличан от извънземни. Е, на мен ми се паднаха доста от показателите, но както и да е. Таа, това ме провокира да ви питам дали вярвате в братята чуждопланетяни.
Такаааа, резултатите са:

Хахаха! Нема такава глупост! ---> 1 (4%)
Абсолютно да! ---> 10 (41%)
Мен са ме отвличали, а ти ме питаш дали вярвам ---> 6 (25%)
Момичеее... ти си за лудницата... ---> 7 (29%)


Такааа... как да коментирам резултатите... Аз лично съм дала един глас - наистина вярвам в тяхното съществуване.

Това за отвличането - не знам, ако някой наистина е бил отвличан нека да разкаже за преживяванията си (аз лично се познавам само с Уагибугинугиуауауа, но това е друга тема на разговор...).

Това последното, с 29-те процента - не бих казала, че ме притеснява много, защото знам, че "активното гласуване" за това, че съм за лудницата е дело на лица, като Kidon, Инчето и Олег... поне те са ми признали, а и за лицето Инчето знам, че е гласувала многократно... Тъй че ви съветвам да не обръщате внимание на последния резултат...

Та... като цяло - хората вЕрват в извънземни.

Браос!

Цункам!

7 коментара:

  1. Анонимен21:36

    Аз не знам за далите други отговори, но тези, които са отговорили с последната опция знаят за какво става дума :)

    ОтговорИзтриване
  2. е браво! егати и рекламата... :(

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен18:40

    Темата за извънземните, АЛФ и така нататък са теми, които човек понякога не разбира съвсем правилно. Като му кажеш на някой думата извънземен, първото, което прави е да те изгледа странно. Би трябвало да се дискутират повече нещата касаещи извънземните цивилизации, защото освен всичко е и интересно. Браво за анкетата.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен21:46

    Е извънземни определено има, но дали става дума за разумен живот е въпроса... И да има някъде във Всемира, то те едва ли са на нашето равнище на развитие (да си го мислим, си е направо нагло). Най-вероятно става дума за амебо и плюнко подобни същества. При всички случаи, нещо с нашата физика и разбирания не може да пътува в космоса с огромна скорост.
    И все пак, да видим какво ще стане в CERN, и дали няма да ни трябват 50 години за да анализираме само първият опит. Може пък наистина да открием изкривявания от рода на червейни дупки.
    Да поживеем...
    Нашите деца да поживеят...
    Техните деца да поживеят...
    Пък някога - знае ли човек...

    ОтговорИзтриване
  5. Хммм, общо взето анкетата беше на шега сложена, заради предишните ми писания за извънземните и последвалите подигравки на познати, относно признаците, на които отговарям.
    Но това, че е на шега сложена тази анкета аз лично определено си вярвам в извънземните и не съм много съгласна, че са амебо и плюнко подобни. Според мен има и такива, които са много, ама много по-развити от нас. Нали не си мислиш, че наистина сме произлезли от маймуните? И че ей така преди не-знам-си колко години от едно едноклетъчно, случаааайно попаднало във водна среда се заформил живота?
    Аз съм по-склонна да вярвам, че за възникването на живота на Земята има някаква извънземна намеса.
    И да - определено трябва да се дискутират тези теми и да престане да се лъже за посещенията им на земята...

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен10:56

    Само не ми казвай, че отричаш теорията за еволюцията. Може и да не сме произлезли от маймуните, но определено всичко е тръгнало от някакви химикали. Няма откъде другояче.
    Видите ли - някой ни е инжектирал на планетата Земя... Айде бе?!?

    ОтговорИзтриване
  7. Не бих казала, че отричам еволюцията (като цяло), защото в нея има логика, но пък съм и склонна да вярвам, че и извънземните имат пръст в тая работа - не точно с инжекция. Хах - може и просто да са ни изхвърлила кат опитни зайчета и именно чрез еволюцията да се е стигнало до тук... ама чак па от чехълчето или амебичката да сме произлезли.. damn..

    ОтговорИзтриване