09 януари 2007

Оххх....

Ох... днес тоз вик се чува от мен. Въпреки веселото ми настроение... (кога па ли не е весело... настроението ми...), аз "плача" вътрешно... Хахаха, това последното е доста пресилено:) НО... деня започна ПЕРФЕКТНО
1. изпуснах си рейса 107... тръгнах пеша през мостчето (повечето знаят за какво става на въпрос)... Беше тъмно... в 7.30 часа...
2. в трямвая намаше инциденти...:)
3. изпуснах 604... тъпия шофьор затвоти враттите точно под носа ми... Хубавото беше, че дойде веднага втори 604... ИКАРУС... с една дума СТУД... 10 спирки АБСОЛЮТЕН студ...
После в университета цял ден въвеждах книги... кошмар... Но за сега всичко свърши...
Ще видим какво ще стане до довечера. Надявам се само Убави неща:)
Айде, стига съм се оплаквала.
Цункам ви:)

2 коментара:

  1. Ех... явно не срещата ни днес, макар и за кратко, не е сред хубавите неща. :( хлип-хлип

    ОтговорИзтриване
  2. Naprotiv Rado, sled studa v IKARYSA ti mi beshe kato svetul, topul luch (makar i za kratko):)) Prosto v momenta na pisane na toz YBAV post, ne se setix za nishto hubavo... prosti mi, za GOLYAMATA greshka

    ОтговорИзтриване