17 януари 2007

5-те неща, които (си мисля), че не знаеш за мен

В няколко поста на приятели, чета, че се е заформило някакво вид.... хмм... как да го кажа.. движение „предай нататък”. С други думи – 5-те неща, които не знаете за мен. Дълго си мисля, кои са тези неща, които не се знаят за мен (хмм..). Честно казано не знам какво да напиша...
Разбира се, има неща, които не искам да разкривам пред другите, но има и някои, които винаги ми се е искало да кажа... Или пък съм казвала, но обикновенно винаги се приемат като ... ей така... И все пак ето нещо „изцоцано” от пръстите...
1. Ваканцията между 2 и 3 клас започнах да пуша. Беше за малко – 1-2 седмици. Криехме се на тавана на блока и даже веднъж си тръснах цигарата върху сладкиша на хората от 9-ия етаж. Те милите бяха излезнали на терасата да похапнат торта и да се насладят на хубавото време... Ужас...
2. Колкото и странно да звучи за някои мои приятели и познати – много съм срамежлива. Това, че се „сприятелявам” с непознатите хора, всъщност ми е като защитна реакция. Многото смях, глупави призказки и шутовски номерца са вид защитна реакция. Просто ме е страх от отхвърляне. Колкото и тъпо да звучи искам да ме харесват...
3. Като малка си мислех, че нашите са разведени. Баща ми отсъства прекалено много от вкъщи и за това си го мислех това. Имах чувството, че играят някакъв „театър” за пред мен и батко. Беше доста глупаво.
4. От както батко се разболя от диабет всичко вкъщи се преобърна... За изминалата година съм плакала много пъти. Като се замисля НИКОГА преди не съм плакала толкова много. Боли ме като гледам, че брат ми не е същия, болно ми е като го гледам такъв... Даже, сега докато пиша това в мен отново се надигат сълзите – просто в главата ми минават всичките моменти, в които съм виждала как брат ми си отива... НИКОГА не искам това да се случва пак!!!
5. Понякога ми се иска или да не се прибирам вкъщи, или просто да избягам. Всичко това е породено от точка 4 – състоянието на батко... Не издържам да се вдигат скандали през вечер вкъщи – всичко породено от високата кръвна захар на батко и последвалато нервност от негова страна.

Не знам до колко са незнайни тези 5 неща за мен или до колко ще помогнат на някой поне малко да ме опознае... просто за момента това исках да кажа... за друго се не сещам.

Цункам!

2 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Скъпа, свържи се с мен на адрес mirel@excite.com Subject: DIABET - MINA и ще ти кажа какво да направите в къщи, за да решите проблема на брат си.

    Сега ще ти съобщя само това, че в горния си постинг ти показваш не само диагнозата, но и причините, които са довели до това състояние на брат ти. Само че вие (във вашето семейство) нямате очи да ги видите.

    Ако ми се доверите, само ще спечелите. От вас зависи!!!

    ОтговорИзтриване