05 декември 2006

Ко да пиша:)

Сега ще се опитам да напиша нещо смислено, ама съм сигурна, че нищо няма да излезне:) В момента, както сигурно се забелязва, съм в час по програмиране и както се вижда усилено програмирам:) Кеффф голем:)
Остават още два дена до 8-ми декември, което е още по-голям кеф:) Много съм щастлива, надявам се след 8-ми да съм още по-щастлива, но ще видим какво ще стане:)
Айде, не знам какво да пиша още. Нещо яко ме е друснала лигата (ама убавата, смешна лига, а не тая лига... лигавата...)
Айде, чао за сега
Айде...
Айде стига с тва айде...:)
Цункам!

1 коментар:

  1. Анонимен23:36

    Здрасти Мишко,охххххх...сега е двадети третият час на деня преди осмият ден на месец декември......и ДАНО,ДАНО,ДАНО да си изкараме супер на деня на студенчиче!!!
    И дано и двете ми Тедита сте ми щастиливи и аз да имам повече поводи да викам ЕЕЕЕЕЕЕЕЕ (ти знаеш как)...
    Ти няма да го прочетеш навреме ,но какво от това...цункам те много!!!

    ОтговорИзтриване