12 март 2010

Яяяяяууууууч!

Три месеца??? Цели три месеца?! Толкова ли дълго не съм писала тук?? Май бих собственият си рекорд по мързел... И преди съм правила паузи, ама па чак три месеца - множко си е това. Ето, започнах да пиша и веднага някой ме прекъсва, като ми пише в скайп. Нема па да отговоря в момента. Ще си довърша започнатото тук. Макар че, както винаги, не знам какво толкова да напиша. Не съм хентелегентна личност, която да пише виртуозно и сериозно.
Я съм си я.
А какво ново за през тия три месеца ли?
Ми най-главното е, че си взех дипломата за висше. Официално съм вече бакалавърче. Нищо, че след седмица ми се наложи да си върна дипломата, щото на холограмата от МОН ме бяха писали Янкова, а не Ядкова... Та сега отново си чакам дипломата за висше ахахах. Я не моем разбера как се бъркат буквите Д и Н... Или па просто от МОН са сметнали, че има правописна грешка във фамилията - що па да не е разпространената фамиля Янкова, пред не толкова Ядкова... Тя една колежка ми се смееше, ама ако не съм аз изрично да си кажа, че фамилията ми е "Ядкова, като Ядка" винаги ще ме сбъркат. Какви ли не фамилии са ми слагали, но Янкова най-често са ме писали. Пфу!
Другото импортант около мен е... бе не е чак толкоз важно, ама първата ми сесия, магистърска, мина пооооовече от успешно. Ти предстааш ли си - от 8 изпита само една петица - всичко друго до дупка е шестици... Ако се бях записала и редовно можех и стипендия да фана... Ама нали съм Мина и все ще взема нещо да се мина... Бе моля ти се! Важното е, че има леко ххакъл в главата ми. Ха, на един от изпитите праих и карикатура - мнооо яка. Ей я на:


Ся, сори за качеството, ама като всяка техника около мен и скенера ми е нефункциониращ. Така че, ще да се задоволите със снимка от жесемобилен.
Друго кво мога да кажа... Ми... Тия дни ми бяха особено весели - особено съботата. Празнувахме рождения ден на Мимето. Убаво беше. Първо на кръчма - там до 3ч, а после от всичките 14-15 човека остнахаме само 4 и кво да праим - айде на диско. Та там до 7 сутринта. Бяхме последните останали в тая дискотека - те хората едвам ни изгониха ахаххах. Както и да е. Отдавна не ми се беше случвали те тва да го направя - 7 вечерта да излезна и да се прибера 7 сутринта. Почувствах се отново млада :D
Нищо, че на сутринта ме посрещнаха дома с гадна новина - братчеда бил катастрофирал. За щастие нищо му няма. Е, естествено има натъртвания и т.н., но както се казва "малкият дявол е бил!". Ееееей - шофирайте размуно, ееей!

Айде... Като се сетя още нещо пак ще пиша... А да, някъде между връчването на дипломата и началото на сесията станах и редакторче в Biskvitka.Net. Ей те това също ми е голяма гордост!
Радвайте се за мен, пийпъл!

Ае, цунам ви!



14 коментара:

  1. За големият мързел - Ура!
    За дипломираното, без диплома - Ура!
    За новият редактор на Бисквитка.нет - Ура!
    За трите месеца без постове...
    За всичките рожденни дни в тях...
    За приятелите!
    За Минка!

    ОтговорИзтриване
  2. Хахахах, това като някакъв тост ми седи :) А за рожденните дни - е, не са чак толкова - само 5... В смисъл те са повече, но само за 5 от тях бих писала, ако това имаш предвид :P
    За мързела нема да коментирам - той най-вече по мен оди :

    ОтговорИзтриване
  3. А с мен... върви редом! (blush)

    ОтговорИзтриване
  4. Хахаха, нема кво да се надцакваме. Еднакво мързеливи сме с тебе... Ем че Раци, ем че на 17.07 родени, ем че мързеливи... мааааааани :) :) :)

    ОтговорИзтриване
  5. ......и когато бяхме млади, някъде ТАМ, ТАММММ :))))

    ОтговорИзтриване
  6. Аахахаха, теб май още те държи :) Таааам, преди 100 летаааа, тааааааам, шарен бе светаааа

    ОтговорИзтриване
  7. За мое огромно щастие НЕ ме държи още....достатъчно ми беше до сряда!!! :(

    ОтговорИзтриване
  8. ахахах, е чак до сряда ли те е държалооо беее ахахах вееееееерно :)
    Всъщност трябва да ми уточниш какво точно те е държало :P

    ОтговорИзтриване
  9. Някой пич, ще да я е държал... :P

    ОтговорИзтриване
  10. Е то в това спор нема бе :P

    ОтговорИзтриване
  11. повярвай ми, не ти трябва да изпадам в подробности какво ме държа до сряда :D

    ОтговорИзтриване
  12. Ееее, случи се, този пост получи заслуженото си. Крайно време беше творческото ти аз да се завърне. Беше ми писнало да гледам онзи китара и надписа за нова година :D

    А и по между другото честитка за бисквитка ;)

    ОтговорИзтриване
  13. Мерси, мерси мейт. А ко против китарката ми имаш бре :P Като ти дам да подрънчиш на нея ще видиш как ще я заобичаш :))
    Иии - мерси за честитката :)

    ОтговорИзтриване