25 февруари 2009

Усмивки от старите папки

Всичко тръгна от Facebook и от голямата ми уста - казах, че като малка съм рисувала комиксче с "Плодчетата". Ииии... кат ма почнаха - покажи, та покажи...
Е, разрових се из архивите си и намерих "произведенията си", които съм рисувала като малка.
Ееех, определено се върнах назад във времето, га бех млада и зелена... (ай нема да кажа как обичаше да ме нарича братото).
Таа, ей на, гледайте и вие и бъдете снизходителни в критиките си, към творчеството на едно невръстно дьете, което си мислеше, че мой да рисува ;)

Ей го комиксчето на "Плодчетата". Бях много горда с него :):):)

Тази съм я кръстила "Майка и дете". Бях си купила едни страхотни боички в бурканчета, които имаха невероятни цветове...
By the way - любима е на майка ми...:)

Товааа... идея си нямам кога съм го рисувала...


Това би трябвало да е изгледа от прозореца на една станция във Велинград. Учителката в 5-ти клас, обаче, определено се опита да ме научи да рисувам със замах ;P


Това съм го рисувала подготвителен клас... Т.е. преди 1000 години. Спомням си, че се готвех за крайния изпит... е личи си колко съм се готвила ;)
Пастелена му работа

Айде стига ви изкуВстВо за днес.

Цункам!

2 коментара:

  1. Анонимен14:23

    Готино! Спомням си го това филмче за плодчетата!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен17:33

    Дам - плодчетата...
    Минкеееееееее - ти си голяма работа бе!
    И да - "Майка и дете" не само на майка ти е любимо. То е произведение на изкуството. И като замисъл, и като изпълнение.
    От бате - браво на Минка!

    ОтговорИзтриване